IoT Olympic Games II: uitdagingen gezocht

Nieuws
MAT-1024_16_IoT2

Op 23 en 24 april werken ervaren developers, ontwerpers en tech-entrepreneurs tijdens de tweede IoT Olympic Games binnen het thema ‘society’ aan innovaties voor het Internet of Things. Uitdagingen zijn welkom!

Op 23 en 24 april werken ervaren developers, ontwerpers en tech-entrepreneurs tijdens de tweede IoT Olympic Games binnen het thema ‘society’ aan innovaties voor het Internet of Things. Uitdagingen zijn welkom!

Hoe kun je met de hulp van het Internet of Things problemen in de samenleving helpen oplossen? Bijvoorbeeld door actuele data op een bepaalde locatie aan te bieden of stadsbewoners te stimuleren om meer te bewegen? Tijdens de IoT Olympics (17 februari t/m 10 juli) ontwikkelen tech-entrepreneurs prototypes en productconcepten voor dergelijke vraagstukken. Voor de IoT Olympic Games II op 23 en 34 april  zijn we op zoek naar uitdagingen op het gebied van sport, gezondheid, milieu, zorg, veiligheid en cultuur waarbij het IoT als mogelijk hulpmiddel kan worden ingezet.

Doe mee!

Wil je partner worden en een uitdaging inbrengen voor de games, wil je deelnemen als techneut of wil je vrijwilliger worden? Je bent van harte welkom.

Aanmelden van uitdagingen kan via www.iotlivinglab.com/iotolympics.

Aanmelden als tech-developer bij IoT Living Lab kan via www.meetup.com/Amsterdam-IoT-Living-Lab/events/229636200.

Locatie: Makerversity, Marineterrein, Kattenburgerstraat 5, Amsterdam

De IoT Olympics worden georganiseerd en ondersteund door een consortium van organisaties, waaronder Glimworm, Trakkies, Hogeschool van Amsterdam, Bureau Marineterrein Amsterdam, Makerversity en ODINE.